Profesionāļi apvieno pieredzes, lai vestu uzņēmējus un mārketinga vadītājus uz atbilstošāko ceļu digitālo iespēju džungļos.
Tiešā mārketinga aģentūra BREGARDS SIA, aicina uzņēmējus, vadītājus un zīmolvedības entuziastus uz interaktīvu, iedvesmojošu konferenci jeb praktisku izaugsmes ekspedīciju “Digital Jungle”, kas norisināsies 28. augustā no plkst. 9.00-17:30 K.K. fon Stricka Villā, A.Briāna ielā 9, Rīgā. Savā pieredzē un vērtīgos padomos dalīsies pieredzējuši pašmāju un ārvalstu mārketinga, līderības, publiskās runas un citu nozaru eksperti, kuri palīdzēs neapjukt plašajās digitālās pasaules iespējās, un pastāstīs kā sasniegt ilgtspējīgu un veiksmīgu zīmola identitāti digitālālajā vidē, kas savu plašo iespēju dēļ var līdzināties džungļiem.
Digitālo džungļu pasaulē atrast zīmolam piemērotāko ceļu palīdzēs tādi profesionāļi kā Marta Elste, Gatis Rozenfelds, Jānis Vērzemnieks, Māris Rudens, Daiga Ērgle, Thomas Bothe, Dominik Krzeslak, Signe Kļaviņa un citi, kuri vadīs lekcijas un meistarklases, dalīsies pieredzes stāstos, bet stāstnieka lomu pasākumā uzņemsies Valdis Melderis. Aģentūrā stāsta: “Esam apmeklējuši virkni konferenču un pasākumu par dažādām tēmām un vienmēr, mūsuprāt, ir pietrūcis punktiņš uz “i” līdz pilnībai, tādēļ nolēmām radīt kodolīgu un iespējami praktisku vienas dienas iedvesmas ekspedīciju digitālajā vidē. Kopā centīsimies atrast labāko ceļu veiksmīgai zīmola un vadītāja attīstībai. Eksperti savu pieredzi krājuši ar dažādu zīmolu attīstīšanu Latvijā (airBaltic, Lattelecom, Omniva, CircleK, Tele2, RedBull, u.c), kā arī veidojuši zīmolu stratēģijas un reklāmas kampaņas starptautiskā līmenī (Volkswagen, Nike, CocaCola, NASDAQ, u.c.).
Pasākuma mērķis ir dienas gaitā dalībniekiem sniegt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar digitālo risinājumu un iespēju veiksmīgu pielietošanu, kā arī vadītāja lomu organizācijas attīstībā. Piemēram, kādi ir priekšnoteikumi, lai zīmols būtu veiksmīgs digitālajā vidē? Kā izmantot lielo datu apjomu, ko mūsdienās sniedz tehnoloģijas? Kā vadītājam vai īpašniekam veidot savu personīgo zīmolu? Kā publiski uzstāties gan uz skatuves, gan digitālajā vidē, prezentējot savu pārstāvēto zīmolu?
Ikdienā konferences eksperti ieņem vadošus amatus tādos nozīmīgos uzņēmumos kā airBaltic, PINS, 4finance, Talentor, Tribe un citos. Lekcijas konferencē norisināsies latviešu un angļu valodās. Vairāk informācijas par konferences programmu un ekspertiem iespējams iegūt šeit: https://www.digitaljungle.lv/.
Gadījumā, ja radušies jautājumi par pasākumu vai ar to saistītām detaļām, lūgums sazināties ar: Jāni Karānu janis@bregards.com | 22322655