logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne

Biļešu iegāde, veicot apmaksu ar pārskaitījumu

Lai iegādātos biļetes, veicot apmaksu ar pārskaitījumu, uz SIA „Biļešu Serviss” e-pastu rezervacijas@bilesuserviss.lv jāiesūta pieprasījums.

Elektroniski iesūtītais pieprasījums tiek apstrādāts vienas darba dienas laikā, ievērojot iesūtīto pieprasījumu rindas kārtību. SIA „Biļešu Serviss” negarantē tūlītēju rezervāciju pēc pieprasījuma saņemšanas! Pēc pieprasījuma apstrādes SIA „Biļešu Serviss” sagatavo un elektroniski nosūta rēķinu. Rēķina apmaksa jāveic 3 darba dienu laikā no rēķina izrakstīšanas datuma.

Maksa par rēķina/rezervācijas sagatavošanu:

1.20 € par biļeti (cenā iekļauts PVN 21%)

Maksa par biļešu saņemšanu:

  • Kurjerpiegāde Latvijas teritorijā - 8.54EUR, ārpus Latvijas 13.00-77.00 € (cenā iekļauts PVN 21%)
  • Omniva pakomāts (Latvijas robežās) (cena 2,87+PVN 21% 0,63) (3.50 €)
  • I-Biļetes (PDF formātā) nosūtīšana uz Jūsu norādīto elektroniskā pasta adresi (0.00 €) 

Norēķins:

Maksājumus ar bankas starpniecību SIA „Biļešu Serviss” saņem divu darba dienu laikā.

Biļešu saņemšana:

  • I-biļetes saņemsiet uz Jūsu norādīto epasta adresi, nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanas
  • Omniva pakomāts (Latvijas robežās) Jūsu pirkums tiks izsūtīts 7 darba dienu laikā uz Jūsu izvēlēto pakomātu. Jūs saņemsiet sms un e-pastu ar aicinājumu doties tam pakaļ.
  • Kurjera dienests biļetes piegādā trešajā darba dienā pēc maksājuma veikšanas.
  • Kurjera dienesta pakalpojumi ir pieejami darba dienās no 10:00 – 16:00, piegādes adresē jānorāda durvju kods, ja tāds ir, un kontaktpersona. Ja kurjera dienests nevar nodot pasūtītājam biļetes norādītajā adresē noteiktajā laikā, biļetes tiek atgrieztas SIA „Biļešu Serviss” birojā (kurjera dienesta pakalpojumu maksa netiek atgriezta), kur pasūtītājas var tās saņemt.


Saņemot pasūtītās pasākumu biļetes, kontaktpersonai jāuzrāda SIA „Biļešu Serviss” piestādītā rēķina kopija un personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).

Noteiktie termiņi ir aptuveni un SIA „Biļešu Serviss” neuzņemas atbildību par kavētu biļešu piegādi, kas radusies nekorektu datu iesniegšanas rezultātā no klientu puses, vai jebkuras 3.puses un apstākļu rezultātā, ko neietekmē SIA „Biļešu Serviss”.

Ņem vērā:

  • Ja rēķins netiek apmaksāts norādītajā termiņā, biļešu rezervācija un rēķins tiek anulēti.
  • Biļešu tirdzniecība, veicot apmaksu ar pārskaitījumu, tiek pārtraukta 3 darba dienas pirms pasākuma norises dienas.
  • Tiklīdz savā rīcībā saņemsiet SIA "Biļešu Serviss" iegādātas biļetes, stājas spēkā biļetes lietošanas noteikumi, kas paredz: Biļetes nemaina un nepieņem atpakaļ, ja pasākums notiek paredzētajā vietā un laikā.
  • Gadījumā, ja neesat saņēmis(-uši) pasūtītās biļetes noteiktajā laikā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: rezervacijas@bilesuserviss.lv un/vai pa tālruni 66100335.
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot