Lasīt vairāk
Rokenrola tuksneša karaļi Queens of the Stone Age uzstāsies Arēnā Rīga
Ja vēlies piedzīvot skaņu vētru, kas skar gan prātu, gan sirdi, tad sagatavojies – Queens of the Stone Age pirmo reizi uzstāsies Arēnā Rīga jau 1. augustā, lai satricinātu labu koncertu cienītājus Latvijā!16. aprīlī Arēnā Rīga uzstāsies hiphopa leģenda Busta Rhymes
2025. gada 16. aprīlī ar grandiozu šovu Arēnā Rīga uzstāsies viens no visu laiku spilgtākajiem un ietekmīgākajiem hiphopa izpildītājiem - Busta Rhymes!LEĢENDĀRAIS TURKU ŠOVS FIRE OF ANATOLIA RĪGĀ
22. februārī ARĒNĀ RĪGA viesosies unikāls deju projekts, kas apvieno dažādu Turcijas reģionu tautas dejas un mūziku.Rīgā ar lielkoncertu uzstāsies reperis “T-Fest”
10. maijā “Arēnā Rīga” norisināsies populāra ukraiņu repera un savu dziesmu autora “T-Fest” lielkoncerts. Tas būs mākslinieka vienīgais koncerts Baltijā, informē portāls balticevents.info.“Biļešu Serviss” mātes uzņēmums “Piletilevi Group” paplašina savu darbību Rumānijā
Centrāleiropas lielākais biļešu tirgotājs Piletilevi Group, kas pagājušā gada vasarā iegādājās Rumānijas vecākā biļešu tirdzniecības uzņēmuma Bilete.ro vairākumu daļu, turpina paplašināt savu darbību Rumānijā!Skyforger jaunā albumā “Teikas” izdošanu svinēs ar koncertu Arēnā Rīga.
Folk pagan metāla grupa SKYFORGER 2025. gadā, atzīmējot savu 30. gadu jubileju, aicina visus draugus un atbalstītājus uz sava jaunā, pēc kārtas astotā, albuma prezentācijas svētkiem!Summer Sound 2025: Vasaras lielākā ballīte. Pirmie mākslinieki atklāti!
Gadu no gada Summer Sound pulcē tūkstošiem mūzikas mīļotāju, kuri ierodas baudīt plašo, dažādo mūzikas žanru programmu, dejot līdz rīta gaismai un izbaudīt īpašo festivāla atmosfēru.JOE COCKER CRYSTAL CLUB
Draugi, kā arī Džo Kokera fani Latvijā! Ar prieku informējam, ka 15. februārī klubā CRYSTAL notiks leģendārā dziedātāja mantinieku augsti novērtētā Džo Kokera oficiālā veltījuma projekta koncerts.Korolova Palladium Rīga!
Korolova ir cēlusies no Ukrainas, un tā ir izcila sensācija melodiskajā house un tehno jomā. Viņas straujais kāpums elektroniskās mūzikas ainavā nav nekas cits kā meteorisks. Tirdzniecībā no 13.12.2024 10:00Izziņots dziedātāja Džeikoba Benksa koncerts
28. martā zālē Palladium uzstāsies britu dziedātājs Džeikobs Benkss (Jacob Banks). Biļešu pārdošana sāksies 28. novembrī plkst. 10.00 “Biļešu Serviss” tīklā.Pirmo reizi Rīgā uzstāsies populārs itāļu ģitāristu kvartets “40 Fingers”
24. februārī uz “ATTA centre“ koncertlaukuma skatuves uzstāsies itāļu ģitāristu kvartets “40 Fingers”, informē portals balticevents.info.OneRepublic nākamgad uzstāsies Arēnā Rīga
Vai esi dzirdējis, kā tūkstoši vienlaikus dzied līdzi “Counting Stars” vai “Apologize”? Tad zini, ka tas ir tikai sākums tam, ko piedzīvosim, kad OneRepublic atgriezīsies Latvijā, lai elektrizētu Arēnu Rīgu nākamā gada rudenī 4. novembrī.Robijs Viljamss uzstāsies Mežaparka Lielajā estrādē
Koncerts, kas pārrakstīs mūzikas pieredzi - Robijs Viljamss 3. augustā Mežaparka Lielajā estrādē. Aizmirstiet ierasto – Robijs Viljamss gatavs pārsteigt, provocēt un aizraut!Franču Nouvelle Vague 7. aprīlī Rīgā ienesīs savu eleganto skanējumu
Ar raksturīgo postpanka un jaunā viļņa skanējumu, grupa viesosies Baltijā sava jaunākā albuma “Should I Stay or Should I Go” atbalsta ietvarosLatvijā uzstāsies fenomenālais itāļu ģitāristu kvartets „40 Fingers“
Itāļu ģitāristu kvarteta "40 Fingers" vienīgais koncerts notiks 2025. gada 24. februārī "ATTA center " Rīgā. Biļetes tirdzniecībā no 31.10.24. plkst. 10:00. visās Biļešu Serviss kasēs un www.bilesuserviss.lv.Living The Dream Together Tour 2025: Tarja Turunen & Marko Hietala Palladium!
Tarja Turunena un Marko Hietala beidzot uzstāsies Latvijā! Mākslinieki, kas pazīstami ar savu darbību Nightwish, uzstāsies 25. februārī Rīgas Palladium Riga koncertzālē!Nākamgad Arēnā Rīga uzstāsies The Offspring
Mūs visus var apsveikt - tas ilgi gaidītais brīdis, kad The Offspring uzstāsies Rīgā ir pienācis. Tieši tā - piedzīvo ikoniskā pankroka giganta The Offspring koncertu Arēnā Rīga 5. oktobrī.Džezpopa zvaigzne Jamie Cullum uzstāsies koncertzālē Palladium
Unikāls muzikāls ceļojums kopā ar vienu no spilgtākajiem mūsdienu džezpopa māksliniekiem – Jamie Cullum 12. februārī koncertzālē Palladium Rīga. Viņa enerģiskie dzīvie priekšnesumi, kas apvieno džezu, popu un soulmūziku, ir iemantojuši pasaules mēroga atzinību.Imagine Dragons uzstāsies Tallinas Dziesmu Svētku estrādē
2025. gada 3. jūnijā Tallinas Dziesmu svētku estrāde tiks uzlādēta ar neticamu enerģijas lādiņu, kad Imagine Dragons, viena no pasaulē veiksmīgākajām pop-roka grupām, kāps uz skatuves sava jaunākā albuma “Loom” pasaules koncertturnejas ietvaros!Alec Benjamin uzstāsies koncertzālē Palladium
Uzmanības centrā talantīgais dziedātājs un dziesmu autors Alec Benjamin, kurš iekarojis sirdis ar tādiem hitiem kā "Let Me Down Slowly" un "The Book of You & I", dodas Eiropas koncerttūrē, kur nākamā gada 8. aprīlī uzstāsies koncertzālē Palladium Rīga.Baby Lasagna izziņo 3 koncertus Baltijā. Biļešu pārdošana no 24.06. plkst. 13:00
Viņš izcēlās Eirovīzijas dziesmu konkursā ar savu dziesmu "Rim Tim Tagi Dim" un tika sagaidīts tūkstošu cilvēku vidū, atgriežoties dzimtenē Horvātijā. Baby Lasagna izziņo 3 koncertus Baltijā - 28. februārī Tallinā (Helitehas), 1. martā Rīgā (Palladium) un Viļņā (Loftas) 2. martā.Triumfālais Eirovīzijas uzvarētājs Nemo uzstāsies Rīgā
Pēc neaizmirstamās uzvaras Eirovīzijā Šveices sensācija Nemo nākamā gada 10. aprīlī koncertzālē Palladium aizraus klausītājus ar savu daudzveidīgo un enerģijas caurstrāvoto koncertu, kuru papildinās dažādu māsklinieka pārstāvēto mūzikas žanru maģiskā sinerģija un iespaidīgi šova elementi.Nostalģiskā popa grupa Kautkaili aicina uz koncertu koncertzālē “Palladium”
2023. gada novembrī grupa laida klajā savu debijas albumu “Personas kods”, kas ieguvis “Zelta mikrofona” nomināciju kategorijā “Gada popmūzikas albums”.Itāļu sensācija “The Kolors” pirmo reizi Latvijā
2025.gada 4.aprīlī “Palladium” koncertzālē savas pirmās Eiropas turnejas ietvaros uzstāsies itāļu poproka sensācija “The Kolors”.Ir sākusies biļešu tirdzniecība uz Andrea Bočelli
Viens no populārākajiem tenoriem pasaulē Andrea Bočelli 2025. gada 24. janvārī atgriezīsies Latvijā, lai sniegtu vienīgo koncertu "Arēnā Rīga". Biļetes pārdošanā sākot no rītdienas, 3. oktobra plkst.10.00.Piletilevi Group, kam pieder Biļešu Serviss, paplašinās Eiropā un pārtop par PLG
Piletilevi Group, kas radīja pirmo tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmu Igaunijā un šobrīd ir vadošā biļešu platforma Centrāleiropā, ar lepnumu paziņo par zīmola maiņu uz PLG starptautiskajos tirgos.
Zīmola maiņa iezīmē nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā, nostiprinot tā pozīcijas kā lielākajam biļešu tirdzniecības operatoram Centrāleiropā. Uzņēmums sākotnēji ieviesa pirmo tiešsaistes biļešu sistēmu Igaunijā, vēlāk paplašinājās uz Latviju un Lietuvu, kļūstot par tirgus līderi Baltijā. Šobrīd uzņēmums darbojas septiņās valstīs, tostarp Čehijā, Polijā, Slovākijā un Rumānijā. Jaunais nosaukums PLG, kas atvasināts no Piletilevi Group, saglabā saikni ar sākotnējo zīmolu, vienlaikus pieņemot starptautiskāku un neitrālāku tēlu.
Jaunais nosaukums PLG un sauklis “Moments That Matter” (“Mirkļi, kuriem ir nozīme”) atspoguļo uzņēmuma pamatvērtības: godīgumu, izcilību, inovācijas, efektivitāti un nozīmīgu saikņu veidošanu starp auditoriju un neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Neatkarīgi no tā, vai tie ir mūzikas, teātra, sporta vai kultūras pasākumi, PLG ir apņēmies radīt mirkļus, kuriem ir nozīme ikviena dzīvē.
No vietējā inovatora līdz reģionālajam līderim
28 gadu laikā PLG ir transformējis biļešu pārdošanu par modernu un lietotājam draudzīgu pieredzi. Uzņēmums uzsāka pirmās tiešsaistes biļešu pārdošanas Igaunijā, piedāvājot biļetes uz Maikla Džeksona koncertu Tallinā 1997. gadā, kas kļuva par pamatu digitālām un starptautiskām inovācijām biļešu tirdzniecībā.
Svens Nūtmans (Sven Nuutmann), PLG valdes priekšsēdētājs, norādīja: “Izmantojot jaunākās tehnoloģijas un vietējos talantus, mēs vēlamies pārvarēt robežas un padarīt izklaidi pieejamu visiem. Gadu gaitā esam paplašinājuši savu darbību un tehnoloģijas, lai apkalpotu miljoniem klientu dažādos tirgos, nostiprinot savas pozīcijas kā reģionālais līderis Centrāleiropā. PLG zīmola maiņa simbolizē mūsu apņemšanos radīt nozīmīgus mirkļus auditorijām visā Eiropā un ārpus tās.”
PLG turpina uzlabot savas tehnoloģijas, paplašināt sadarbību un piedāvāt lietotājam draudzīgus biļešu risinājumus. Sauklis “Moments That Matter” uzsver grupas apņemšanos veidot kopīgus piedzīvojumus, kas satuvina cilvēkus.
Zīmola maiņa ietver arī jaunu logotipu un modernizētu vizuālo identitāti, kas atspoguļo spilgto, daudzveidīgo un iekļaujošo klātienes pasākumu garu. Klienti un sadarbības partneri var iepazīties ar jauno zīmolu un vīziju vietnē: www.plgmoments.com.
Paplašināšanās Centrāleiropā
Pagājušajā vasarā PLG uzsāka aktīvu paplašināšanos Centrāleiropā, iegādājoties kontrolpaketes Rumānijas uzņēmumā Bilete.ro, Čehijas vadošajā biļešu platformā GoOut.net, kā arī Polijas uzņēmumos kicket.com un biletomat.pl. Nesen grupa iegādājās arī Ticketing Nation s.r.l., ievērojamu spēlētāju Rumānijā, kas pārvalda platformas Entertix.ro un Myticket.ro.
Zīmola maiņas procesu vadīja Igaunijas vadošā dizaina aģentūra Velvet. Janno Siimars (Janno Siimar), Velvet dizaina direktors, raksturoja partnerību: “Šī sadarbība ir apliecinājums ilgtermiņa partnerattiecību spēkam. Gadu gaitā mēs esam ieguvuši dziļu izpratni par PLG biznesa dinamiku un biļešu pārdošanas nozares specifiku. Šīs zināšanas ļāva mums izveidot zīmolu, kas pārstāv gan šodienas starptautisko PLG, gan daudz lielāku globālo uzņēmumu, kāds tas plāno kļūt. Jaunā identitāte ir kā labi pielāgots uzvalks – elegants un ērts, pievilcīgs, bet ne uzbāzīgs. Vizuālajā tēlā raksts simbolizē neaizmirstamus dzīves mirkļus, savukārt krāsu palete atspoguļo PLG enerģiju un inovācijas. Mēs neizgudrojām riteni no jauna, bet piešķīrām formu kaut kam, kas uzņēmumam jau ir raksturīgs – DNS, kas koncentrējas uz īpašu mirkļu radīšanu. Ir iedvesmojoši redzēt Igaunijas uzņēmumu, kas pārliecinoši ieņem savu vietu starp pasaules labākajiem tehnoloģiju un izklaides uzņēmumiem. PLG ceļojums nebūt nav beidzies, taču tā virziens ir skaidrs un ambīcijas - augstas. Mēs lepojamies, ka esam daļa no šī stāsta.”
PLG, ko pārvalda uzņēmēja Svena Nūtmana investīciju uzņēmums Angel Rose Capital un Baltijas lielākais privātā kapitāla investīciju uzņēmums BaltCap, ir starptautisks biļešu tirdzniecības uzņēmums, kas darbojas Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā un Polijā.
Darbojoties 79 miljonu cilvēku plašā tirgū, PLG nodrošina 16 miljonus biļešu pārdošanas gadā ar kopējo vērtību 310 miljoni eiro. Uzņēmuma vietnes piesaista 116 miljonus apmeklējumu gadā, apliecinot platformas popularitāti un sistēmas ērto lietošanu. Šos panākumus nodrošina spēcīga 250 darbinieku komanda.
Jaunais nosaukums PLG un sauklis “Moments That Matter” (“Mirkļi, kuriem ir nozīme”) atspoguļo uzņēmuma pamatvērtības: godīgumu, izcilību, inovācijas, efektivitāti un nozīmīgu saikņu veidošanu starp auditoriju un neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Neatkarīgi no tā, vai tie ir mūzikas, teātra, sporta vai kultūras pasākumi, PLG ir apņēmies radīt mirkļus, kuriem ir nozīme ikviena dzīvē.
No vietējā inovatora līdz reģionālajam līderim
28 gadu laikā PLG ir transformējis biļešu pārdošanu par modernu un lietotājam draudzīgu pieredzi. Uzņēmums uzsāka pirmās tiešsaistes biļešu pārdošanas Igaunijā, piedāvājot biļetes uz Maikla Džeksona koncertu Tallinā 1997. gadā, kas kļuva par pamatu digitālām un starptautiskām inovācijām biļešu tirdzniecībā.
Svens Nūtmans (Sven Nuutmann), PLG valdes priekšsēdētājs, norādīja: “Izmantojot jaunākās tehnoloģijas un vietējos talantus, mēs vēlamies pārvarēt robežas un padarīt izklaidi pieejamu visiem. Gadu gaitā esam paplašinājuši savu darbību un tehnoloģijas, lai apkalpotu miljoniem klientu dažādos tirgos, nostiprinot savas pozīcijas kā reģionālais līderis Centrāleiropā. PLG zīmola maiņa simbolizē mūsu apņemšanos radīt nozīmīgus mirkļus auditorijām visā Eiropā un ārpus tās.”
PLG turpina uzlabot savas tehnoloģijas, paplašināt sadarbību un piedāvāt lietotājam draudzīgus biļešu risinājumus. Sauklis “Moments That Matter” uzsver grupas apņemšanos veidot kopīgus piedzīvojumus, kas satuvina cilvēkus.
Zīmola maiņa ietver arī jaunu logotipu un modernizētu vizuālo identitāti, kas atspoguļo spilgto, daudzveidīgo un iekļaujošo klātienes pasākumu garu. Klienti un sadarbības partneri var iepazīties ar jauno zīmolu un vīziju vietnē: www.plgmoments.com.
Paplašināšanās Centrāleiropā
Pagājušajā vasarā PLG uzsāka aktīvu paplašināšanos Centrāleiropā, iegādājoties kontrolpaketes Rumānijas uzņēmumā Bilete.ro, Čehijas vadošajā biļešu platformā GoOut.net, kā arī Polijas uzņēmumos kicket.com un biletomat.pl. Nesen grupa iegādājās arī Ticketing Nation s.r.l., ievērojamu spēlētāju Rumānijā, kas pārvalda platformas Entertix.ro un Myticket.ro.
Zīmola maiņas procesu vadīja Igaunijas vadošā dizaina aģentūra Velvet. Janno Siimars (Janno Siimar), Velvet dizaina direktors, raksturoja partnerību: “Šī sadarbība ir apliecinājums ilgtermiņa partnerattiecību spēkam. Gadu gaitā mēs esam ieguvuši dziļu izpratni par PLG biznesa dinamiku un biļešu pārdošanas nozares specifiku. Šīs zināšanas ļāva mums izveidot zīmolu, kas pārstāv gan šodienas starptautisko PLG, gan daudz lielāku globālo uzņēmumu, kāds tas plāno kļūt. Jaunā identitāte ir kā labi pielāgots uzvalks – elegants un ērts, pievilcīgs, bet ne uzbāzīgs. Vizuālajā tēlā raksts simbolizē neaizmirstamus dzīves mirkļus, savukārt krāsu palete atspoguļo PLG enerģiju un inovācijas. Mēs neizgudrojām riteni no jauna, bet piešķīrām formu kaut kam, kas uzņēmumam jau ir raksturīgs – DNS, kas koncentrējas uz īpašu mirkļu radīšanu. Ir iedvesmojoši redzēt Igaunijas uzņēmumu, kas pārliecinoši ieņem savu vietu starp pasaules labākajiem tehnoloģiju un izklaides uzņēmumiem. PLG ceļojums nebūt nav beidzies, taču tā virziens ir skaidrs un ambīcijas - augstas. Mēs lepojamies, ka esam daļa no šī stāsta.”
PLG, ko pārvalda uzņēmēja Svena Nūtmana investīciju uzņēmums Angel Rose Capital un Baltijas lielākais privātā kapitāla investīciju uzņēmums BaltCap, ir starptautisks biļešu tirdzniecības uzņēmums, kas darbojas Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā un Polijā.
Darbojoties 79 miljonu cilvēku plašā tirgū, PLG nodrošina 16 miljonus biļešu pārdošanas gadā ar kopējo vērtību 310 miljoni eiro. Uzņēmuma vietnes piesaista 116 miljonus apmeklējumu gadā, apliecinot platformas popularitāti un sistēmas ērto lietošanu. Šos panākumus nodrošina spēcīga 250 darbinieku komanda.
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts