Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot

Dinamo Rīga mājas spēles novembrī aizvadīs bez skatītāju klātbūtnes

Valstī pieņemtās ārkārtas situācijas dēļ, Dinamo Rīga novembra mājas spēles Arēnā Rīga tiks aizvadītas bez skatītāju līdzdalības.

Dāvanu biļešu izmantošanas laiks ir pagarināts

Visu dāvanu biļešu, kuru derīguma termiņš beidzas periodā no 2020. gada 13. marta līdz 2021. gada 31. martam, izmantošanas laiks ir automātiski pagarināts līdz 30.06.2021.

ZIVERT Daugavpilī

8.jūlijā Daugavpilī stadionā "Lokomotīve"uzstāsies šī brīža populārākā Krievijas estrādes jaunā izpildītāja ZIVERT! 

BON IVER UZSTĀSIES MEŽAPARKA ZAĻAJĀ TEĀTRĪ

Unikālā muzikālā mākslinieka Džastina Vernona solo projekta “Bon Iver” ilgi gaidītais koncerts, kurš 2. novembrī bija paredzēts Arēnā Rīga, saistībā ar Covid-19 pandēmijas ieviestajiem pulcēšanās ierobežojumiem tiks pārcelts uz nākamā gada vasaru - 2021.

Šodien sākas biļešu pārdošana uz 'Hurts' koncertu

Piektdien, 7.augustā, plkst. 11.00 visā “Biļešu serviss” tīklā un www.bilesuserviss.lv sāksies biļešu pārdošana uz tik daudzu Latvijas skatītāju iemīļotā britu dueta “Hurts” koncertu. Uzstāšanās notiks 25.martā Arēnā Rīga.

OPETH UZSTĀSIES KONCERTZĀLĒ PALLADIUM

Viena no ietekmīgākajām Ziemeļeiropas progresīvā metāla rokgrupām Opeth nākamā gada 11. martā pirmo reizi koncertēs Latvijā jaunākā albuma “In Cauda Venenum” tūres ietvaros.

Uzzīmē gleznu neizejot no mājām kopā ar Art&Wine!

Uzzīmē gleznu neizejot no mājām kopā ar Art&Wine, profesionāla mākslinieka pavadībā

Jauna Biļešu Serviss tirdzniecības vieta Rīgā - Dailes teātris!


Jau no 1.februāra Dailes teātrī var iegādāties SIA "BIĻEŠU SERVISS" tirdzniecības tīklā pieejamo pasākumu biļetes un izņemt interneta veikala pirkumus.

Damira Haļilova trenings «SMM 2019»

1. #SMM2019 tendenču apskats
  • Satura tendences
  • Sociālo tīklu popularitātes tendences
  • Auditorijas uzvedības tendences
  • Tārgetinga (auditorijas segmentācijas) reklāmas tendences
  • Tendences strādājot ar viedokļu līderiem
  • Retārgetinga tendences
  • Automatizācijas tendences
  • Finanšu SMM tendences.

2.  Instagram 2019
  • Instagram satura jaunās tendences
  • Instagram satura tendenču labākie piemēri
  • Kanāla noformēšanas tendences
  • Efektīva darbība ar IG TV stundas video
  • Pārdošanas ar Stories starpniecību
  • Shopping Tags izveide un efektīva lietošana
  • Instagram „tārgetinga” reklāmas jaunie formāti
  • „Retārgetings” Instagram
  • Reklāmas kampaņas plānošana
  • Instagram konkursu jaunie formāti
  • SFS, Insta-maratoni, LikeTime
  • Instagram izsūtnes
  • Giveaway: vai ir vērts piedalīties?
  • Instagram viedās lentes jaunie darbības principi
  • Instagram bezbudžeta virzīšanas veicināšanas jaunie principi
  • Efektīvas darbības servisi Instagram.

3. Linkedin 2019
  • LinkedIn virzīšanas veicināšanas mehānikas
  • Personālais brendings
  • Reklāma LinkedIn.

4. Facebook 2019
  • Satura jaunie formāti
  • Satura un reklāmas aktivitāšu šķērsapziņošana
  • Interaktīvā mijiedarbība ar auditoriju
  • Tārgetinga reklāmas tendences Facebook
  • Retārgetinga tendences
  • Sludinājumu uzbūves jaunie principi
  • AR reklāma Facebook
  • Reklāmas kampaņas plānošana

5. SMM kampaņas 2019. efektivitātes analīze
  • Tiešās analītikas jaunie paņēmieni
  • SMM metriku izsekošanas principi
  • SMM analītikas instrumentārijs
  • Finanšu rezultāti
  • Kampaņas operatīvā koriģēšana.

6. Kampaņas realizācija 2019.
  • Kampaņas realizācijas varianti
  • Darbuzņēmēju atlases principi
  • SMM līguma galvenie elementi
  • Darbuzņēmēja/ darbinieka kontrollapa
  • Uzdevumu noteikšana
  • SMM speciālistu darba algu līmenis 2019. gadā
  • Izcenojumi 2019. gadā realizācijai ar darbuzņēmēju starpniecību