logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne

Marketing Shake 2024 mārketinga un komunikācijas festivāls. Ieraksts

Ot 13.08.2024 09:00 - Tr 21.05.2025 23:00
Biļešu Serviss tiešsaiste
Mēs sakām, ka viss ģeniālais ir labi aizmirsts vecais, jo īsti jaunu ideju vairs nav. Sekss turpina pārdot, un maziņi zvēriņi joprojām mīkstina sirdis, kā pirms gadu desmitiem.

Marketing Shake ir festivāls, kas paredzēts mārketinga profesionāļiem, entuziastiem un interesentiem. Šogad mēs pievērsīsimies tam, kā izmantot vienkāršas un efektīvas stratēģijas, lai radītu ko jaunu un piesaistošu. Pievienojies prezentācijām, sarunām un meistarklasēm, kas atklās, kā pārveidot esošās idejas, piešķirot tām jaunu gaismu.

Lektori:
● “Lūsis, Pūce, Tauriņš vai Stirna?” Inta Priedola/ Latvija, Kantar lielo klientu direktore
● “Kā gūt panākumus sociālajos tīklos?” Aleksanders Morads / Zviedrija,  Bright Mind Agency dibinātājs un izpilddirektors
●   “Šautriņu mešana tumsā: kāpēc mārketinga kampaņas nav burvju pupiņas?” Diāna Butirina/ Latvija, Digitālā mārketinga aģentūras Reprise biznesa attīstības vadītāja
● “Stāstu tumšā puse” Gļebs Maļcevs/ Igaunija, Lifta runas koučs, Fundwise līdzdibinātājs
● “Neviens nezina, ko tas nozīmē, bet tas ir provokatīvi: MI rīki reālam darbam” Kristaps Cīrulis/ Latvija, Inovāciju firmas HELVE MI eksperts, radošais direktors
● “Elementāri, Filip Kotler, tas taču ir tikai mārketings!” Ģirts Polis/ Latvija, Mārketinga entuziasts, speciālists un mentors
● “Grafikas dizainers mākslīgā intelekta laikmetā” Marta Bula/ Latvija, Planktones.studio līdzdibinātāja un grafikas dizainere
● “Ko sēsi, to pļausi jeb Iekšējā komunikācija organizācijā” Ginta Gaumala, MBA, Mg. psych. / Latvija, Klīniskā psiholoģe, sertificēta mediatore un krīzes intervenču speciāliste
● “Visaptverošs mārketings: iespējas un izaicinājumi” Lucio Lamberti/ Itālija, Milānas Politehnikas Pārvaldības skolas mārketinga analīzes profesors, AXD laboratorijas un Metaversa mārketinga laboratorijas direktors
● “Mūsdienu MI taktikas, kas uzlabos tavas Google reklāmas” Nilss Rooimanss/ Nīderlande, Water Cooler Topics dibinātājs
● “Kāpēc pārmaiņas notiek lēni?” Elīna Fīrmane/ Latvija, Sertificēts integrālās attīstības koučs
● “Politiķu komunikācija sociālajos medijos. Ko no tās varam mācīties?” Kristīne Mennika/ Latvija, Bites korporatīvās komunikācijas vadītāja, kā arī valdes locekle Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem

Nepalaid garām šo unikālo iespēju gūt jaunas zināšanas un iedvesmu no vadošajiem nozares ekspertiem no visas Eiropas!
 

Vairāk informācijas: https://marketingshake.lv/

Pasākums Datums / Laiks Norises vieta Cena  
Marketing Shake 2024 mārketinga un komunikācijas festivāls. Ieraksts Ot 13.08.2024 09:00 Biļešu Serviss tiešsaiste 55.00
Pasākums Marketing Shake 2024 mārketinga un komunikācijas festivāls. Ieraksts
Datums / Laiks Ot 13.08.2024 09:00
Norises vieta Biļešu Serviss tiešsaiste
Cena 55.00
Der zināt
Biļešu cenai tiks piemērota apkalpošanas maksa 1.20 € (t.sk.PVN 21%) par katru biļeti.
Biļetēm tiek piemērota Aģenta maksa 6,05% + 1.21 EUR apmērā no katras biļetes cenas!
 
  • Biļete nodrodrošina pieeju pasākuma ierakstam.
  • Lai aktivizētu video: apmeklējiet vietni tv.bilesuserviss.lv un ievadiet uz biļetes norādīto kodu.
  • Kodu iespējāms aktivzēt un ievadīt atkārtoti tikai no vienas ierīces (IP adreses).

Biļešu izplatītājs darbojas tikai kā starpnieks. Ja pasākums tiek atcelts vai pārcelts, atbildību par iegādāto biļešu kompensēšanu uzņemas pasākuma organizators, nevis biļešu izplatītājs.
Norises vieta
Biļešu Serviss tiešsaiste
Krišjāņa Valdemāra iela 118, Rīga Latvija
Organizators
We Are Very SIA
Sarma Nr. 37, Baldones pag., LV-2125, Ķekavas nov.,
Vien. Reģ. Nr.: 40103197321
Pasākums Marketing Shake 2024 mārketinga un komunikācijas festivāls. Ieraksts
Datums / Laiks Ot 13.08.2024 09:00
Norises vieta Biļešu Serviss tiešsaiste
Cena 55.00
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot